arjeplogs helgen

Som ni ser i föregående inlägg, så var jag till arjeplog i helgen.
Blev fest på lördagen och några hade ordnat en överraskning till mig
och amanda, eftersom att vi fyllt år. Överraskningen var att vi skulle få åka limo.
Det var riktigt roligt!

 
Robin lagar mat, säkert för första gången


Sara och jag


Jenny och jag


Jag, Jenny, Amanda och Sara i limo:n


Erika, Amanda, Amanda och Carro


Chafförn, jag, amanda, jenny, amanda, carro, erika och sara.


Liten limo inne.


En trevlig testförare kom även och frågade om jag ville sitta i bilen, så
dem fick ta kort. Tror det är en sls eller sl3? Osäker på det.


Som batman´s bil


Tyvärr så är min mobil kamera inte den bästa.


Kommentarer
Postat av: Tinos

Vad många det fick plats :|

2009-12-08 @ 12:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0