fjärde tanden

Idag har jag varit på sjukan och efter det sprang jag in på banken och fixade internet bank.

I tisdags var sofia och susanna förbi på eftermiddagen och senare for sofia hem, men istället kom jens. William somnade kring åtta, men vaknade igen vid halv elva och var vaken till tre.

Dock har en till tand tittat fram, alltså den fjärde. Och en kindtand är väldigt nära på att spricka fram, inte konstigt att han har ont.

I onsdags på dagen tog jag och Wille en promenad med Susanna och så åt vi lunch på greya. Efter det hade jag som sagt ett möte, kan väl inte direkt säga att jag är nöjd, utan känner mig mer överkörd. Får se hur det går på det andra. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0