Luleå

Igår spenderade William sin dag hos sin pappa och
jag var till Luleå med Malin, hennes mormor och mamma.


Malin har en så fin och mysig mage. Jag har nästan glömt hur det var, när
jag kände William sparka i magen. Igår kände jag en ordentlig spark i Malins
mage, det är så fantastiskt!



Det som köptes till jag och lilleman.


En lång skjorta och en halsduk till mig, köptes på åhlens.



Tre bodysar från kappahl till William i strl 80. Lite stort ännu, men snart så.

 
En tröja till William från kappahl.
Första bilden är framsidan och andra bak.


En cardigan till William från kappahl.


En tjock mössa till William, från åhlens


En skjorta till William från kappahl. Köpte den i strl 86, så han kan ha den
om någon månad istället.


Fickan på skjortan.


Ni får ursäkta kvalitén på bilderna, har lånat ut min kamera till Mallan.
Så det blir bara mobil bilder ett tag fram över.


Köpte även en mascara och sånt på hm + några smycken på glitter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0