nytt till lilleman


Var in på flugger för att köpa en till haklapp till William, så jag kan tvätta dem om vart annat. Jag hittade även en body, som jag bara var tvungen att köpa.




Dagen har spenderats hos mina föräldrar och William har fått äta fruktpuré med yoghurt. Så vi får se hur det går, jag hoppas att han tål laktos, men man vet aldrig.


Vi var ut några gånger, så William fick sitta och "gå" i gräset, som han tycker om så mycket.




Som ni ser så kan han sitta själv också, men bara till viss del. Lite vingligt ännu. Ibland är det svårt att få honom att le på bild, han vill hellre få tag på mobilen och äta på den.


System kameran är ur laddad, så det fick bli mobil bilder, där av dålig kvalité.



/ Inger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0