klick


efter några enkla klick, så är detta på väg hem till mig.




Jag skulle kunna klicka hem hur mycket som helst, men tyvärr kan det
bli en aning för dyrt, så jag får ta mig i kragen och klicka hem lite åt gången.
Behöver jag berätta att jag tycker om blått?


Började tänka på att jag börjar skolan om inte så länge och William börjar dagis.
Ursh, det känns inte kul att sätta William på dagis så pass tidigt. Men vad ska jag
annars göra? Sitta hemma i ett år och göra absolut ingenting? William ska ju
 ändå börja dagis och jag måste/vill gå klart skolan. Men det känns ändå inte kul!

Fast jag har tänkt höra med rektorn/studierektorn om jag får ha lite hemstudier
och få sluta tidigare någon dag.


/ Inger


Kommentarer
Postat av: Sandra is the real shit! ;)

sv: Jo ;b Dusse747@hot.... :)

2009-07-23 @ 12:32:20
URL: http://sandrhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0