dagen


Arne och Ida har varit här idag, det är lika kul med besök varje gång. Fick massage av Arne, så nu ska nog min rygg orka med ett tag till. Även faster, farbror och mor har varit här på ett snabb besök.

Just nu ligger William i babygymmet och maten står i ugnen, det vankas gnoccilåda idag. Mums!

Som ni ser så har jag fått min blogg fixat, så nu är den riktigt fin och mer personlig. Det var Sara som gjorde det, kan dock inte lägga upp någon länk, eftersom att jag har en HP mini, så jag kommer inte åt knappen. Men hennes blogg är dreamaboutme.blogg.se


En ny tagen bild på William i babygymmet


William och hans faster


/ Inger




Kommentarer
Postat av: Henny

Hej!



Har slut pengar på mobilen, men det är mammaträff hemma hos mig imorgon klockan ett, så det är bara du kommer om du vill :)

2009-05-12 @ 12:11:40
Postat av: Tinos

Hej min mamma!

2009-05-12 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0