221109

Under dagen har jag varit ute och gått, William somnade så sött i vagnen.
Har även hunnit sola för första gången på säkert ett och ett halvt år, hur
som helst så lyckades jag så klart bränna mig. Inte mycket, men hoppas
på att det försvinner imorgon eller på tisdag.




Fick en bild på William, som Mallan hade "lekt" lite med.




Imorgon ska jag försöka hinna fara på sista barntimmen, men saken är den
att William har sov stund just då. Men ska testa söva honom i vagnen istället.
Vore roligt både för både mig och William, om vi tog oss iväg dit.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Funderar varför du inte skriver något om Williams pappa.

Han måste väll älska sin pojke lika mycket som du?



/undrande

2009-11-27 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0