lägga golv

På morgonen ringde mattläggarn från A-hem och frågade om de kunde komma och lägga golven vid två eller tre idag. Jo, sa jag och tänkte att då hinner jag och min far ställa in alla möblerna i tv-rummet och walk in garderoben.

Sedan for jag på möte klockan tio och tjugo över tio ringer mattläggarn igen och frågar om dem kan komma klockan tolv i stället.

Så blev det i alla fall. Efter mötet, som slutade kring elva, for jag och min far till lägenheten och stress plockade undan alltihop. Min mor var med William under hennes lunch, så det passade bra.


 Antar att de hinner lägga klart golven innan helgen!




Kommentarer
Postat av: Mormor

Usch det blev så tomt när ni flyttade.

2009-10-18 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0