utvecklas

Igår var jag med William på bvc. Just nu väger han 8710g och är 71,3cm, huvud omfånget låg på 45,5. Kicki undrade även vad han kan och inte kan. Och tydligen var han utvecklad som en tio månaders bebis, när han var sex och en halv månad. Blir varm i hela kroppen när andra berömmer hur duktig och framåt William är, för det är han verkligen.


I Lycksele köpte jag förresten en hjälm till William, som han ska ha på förskolan och när vi åker/kör skoter. En klänning/tunika, strumpbyxor, stickade knä strumpor och en plånbok. William fick även en body, två pack sockar och en "gullunge" pipmugg från lundmyr of sweden.


Jag ska på möte om en stund och imorgon är det tandläkaren. Och i helgen åker vi till Skellefteå för att titta på en skoter visning och hoppas på att få träffa min storasyster Ingela och barnen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju självklart att man ska vara stolt över sina /sitt barn hur det än är annars är det ju något som är fel.En mamma är alltid en mamma. Man älskar ju dom över allting annat i hela världen. Som jag älskar er./ Mamma

2009-11-03 @ 09:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0