vår tid hos Williams mormor och morfar


En hel de fina vak nätter med William


Som sagt, många vak nätter


Även många ute vistelser


Ute och leker


Sen kom mormor hem


William fick en "amazing band" utav mormor och morfar. Det var
både spännande och roligt.


Faster, farbror, kusin björn och Evelina kom på besök och William
var mest intresserad av björn.


Jag och William gick till lekparken och gungade.



En till gung bild


William slängde ut alla bjöjorna på golvet


En till blöj bild


Vi badade ofta i bubbel badkaret. Bilden är tagen efter badningen.


Han började göra roliga miner och härmas med läten/ljud.


William fick en badanka av Malin Jansson


Han myste med våra nya kuddar, som vi köpte från jotex.se


Mys med mormor i soffan


Men han var tvungen titta så att mamma var kvar


Vi gjorde gips avgjutningar av Williams små fötter



William umgicks mycket med sin morfar. Det märks verkligen att
William tycker om sin morfar, för varje gång han kommer hem.
Hoppar William och skrattar högt.


William plockade krydd växter, försökte i alla fall.


Han gjorde illa sig för första gången :/


Han lärde sig krypa ordentligt och började klättra på saker


Vi myste och pussades extra mycket. Det gör vi och kommer alltid
att göra det. Det är viktigt med mycket kärlek!


Jag och min far for till Skellefteå och handlade större kläder till William.
Plus att vi hämtade mina soffor och deras sängar. William var med sin
far under den dagen, men kom tillbaka till mig på kvällen.


Jag, William, min mor och far for till Skellefteå för att hälsa på min
storasyster Ingela och så for vi även förbi byske och hälsade på min
storasyster Ida.


Jag och mina föräldrar var på IKEA. William var hos sin far över dagen.



Vi busade


Och myste


Och myste lite till


Han sovde dåligt p.g.a tänder på g. Så när han väl somnade om dagarna.
Så fick han sova hos mig, det är otroligt mysigt.


William kryper omkring och kollar läget


Han lärde sig att ställa sig upp och om ni tittar riktigt noga, så ser
man ena tanden.


Vi hälsade på Micke och Malin ofta. På bilden är det Frans, Fiddeli och William.


Vi lånade en lära-gå-vagn utav Micke och Malin. Som William går
själv med nu mera.


Vi åkte till min faster och farbror och häslade på, dem bor i Lycksele.



William busade på Danne (farbror)


William hjälpte mig och hans morfar med trädgårds arbete.


Men han satt bara i barnvagnen och var jätte söt


Åka bil är helt okej nu mera


En studdig William och en halv Amie (min äldsta systers barn)


Han hjälpte mormor att dammsuga


Det är jätte roligt


Det snöade för första gången


Krypa är roligt


Erika var på besök, så vi for ut och gick.


En till sådan bild


Erika och William


Mor och son


Min storasyster Ingela och hennes barn var på besök. Tyvärr ville inte
Ingela vara med på kort.


William lekte med lego


Och lite till


Mera mys


Han började förstå vad jag menade när jag sa "nu kommer jag och tar
dig", då kröp han iväg fort.



Jag gjorde halk sockar åt honom


William "körde" bil med morfar


Jag köpte en ny vagn. Ingen bra bild, men ska ta nya sedan.


En extra mys/sov stund


Mor och son


En vak natt med William, byggde vi med lego. Men William rev huset
jag gjorde åt honom


Jag åt middag hos familjen Edlunds, William skulle egentligen följa med.
Men han var sjuk och sovde, så han fick stanna hos mormor


William försökte lära sig att hålla i flaskan själv, men den hamnade
upp och ner.


Jag samlade på Nestlé streck koder och samlade ihop nog mycket till
en body, som jag sedan fick beställa från en sida.



William har blivit riktig mammig utav sig. Mitt hjärta smälter, när han
kommer krypandes mot mig med ett leendé på läpparna och vill
komma upp till mig.



Vi är otroligt tacksamma över att vi fick bo hos mina föräldrar under
denna tiden. Tack för att ni ställer upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0