det flyter på

På torsdag åker vi antagligen till Skellefteå och sedan förbi Piteå på hem vägen. Men eftersom att Marius blivit sjukskriven så är jag osäker på om han kommer ha William, om inte så får väl William följa med. Ska i alla fall köpa mina soffor och ett bord med stolar om det finns kvar.

Måste komma ihåg att köpa täckjacka, mössa, sockar, napp till flaskan till William. Får se om jag hinner hitta någonting åt mig själv, skulle hemskt gärna vilja ha ett par jeans leggins.

Det blir IKEA på söndag även om Marius inte har William, mor har erbjudit sig att vara hemma med honom. Men känns lite trist om inte mor får följa, hon har saker som hon också vill köpa. Men som sagt vi ser hur det blir.

Just nu sover lill hjärtat i alla fall. Igår var vi förresten på församlingshemmet, det var en "barntimme" (vet ej vad de kallar det i vanliga fall). William fick i alla fall träffa massa barn, men att sitta still när vi skulle sjunga gick inte. Full fart jämt, hahah!

Senare på kvällen for jag och William till familjen Edlunds ett tag. Dock var Wille lite grinig p.g.a ont i munnen.


Har fortfarande inte hittat kabeln, men jag vet att den ligger i någon av kartongerna som står i garaget. Men den kommer i alla fall fram, när vi flyttat.

/ Inger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0