jisses

Det var ett tag sedan jag skrev. Så jag passar på att skriva nu, medans William sover.


Ni kanske minns att jag skulle på ett möte i måndags.  Det handlade om lägenhet och bidrag. Hur som helst så står jag i bostadskö på både A-hem och Lubor. Har dessutom fått förtur på A-hem, eftersom att jag sitter i den sitsen som jag gör.

På A-hem hade de en två:a lös på ett mycket fint ställe, men osäker på om jag får den. Eftersom att de lovat ut den till någon annan och väntade på svar från hon/han. Men man kan alltid hoppas!


Idag började William ställa sig upp mot saker, han är så otroligt duktig och snabb! Jag blir så stolt över honom.


Inga tänder har kommit, men det dröjer nog inte så länge innan en eller två tittar fram. Däremot så har jag tandvärk och håller på att få en tand längst bak i munnen, gör riktigt ont. Antar dessutom att de kommer dra ut tanden, när den kommit fram ordentligt.

Igår kom Malin, Annika och Helmer förbi på besök, så att William och Helmer skulle få träffas. Där ett tag så behövde William bara le, så skrattade Helmer massor. Så sött!


Ska antagligen fara och hälsa på min moster idag, men det beror på när William har tänkt vakna.


/ Inger

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför egen lägenhet? är det slut mellan dig å marius?

2009-10-15 @ 10:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0