GLAD PÅSK!

Lill hjärtat sover gott i sin säng och vi ligger och väntar på att det ska börja en film på trean.

Jag känner mig helt utvilad. Det är så skönt med lov. Dock är inte mitt så långt, eftersom att jag kommer forsätta med min praktik, för att kunna få ihop nog många timmar.

Tidigare idag åt vi påsk middag hos mina föräldrar med min faster, farbror, syster Ida och Arne, det satt fint i magen!

William har fått ett jätte stort påskägg utav farmor Jeanette och farfar Jonas. Inuti var det en nalle björn! William blev så glad, men roligast var nog ägget som han kastade runt på golvet och satte ena halvan på huvudet, han är för söt!






P.s. Tack så hemskt mycket Ida, Arne och Ingela! Ni är guld värda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0