hosta

Lill hjärtat har gått och blivit sjuk igen. Han har fått en riktigt hemsk hosta, men ingen feber ännu. Dock orkar han inte med tempot på dagis, när han inte får sova nog mycket om nätterna på grund av hostan. Så imorgon kommer han vara hemma med sin mormor, så tur att vi har henne! Annars skulle jag halka efter så mycket på skolan.

Inatt steg jag upp med William kring halv tre, då la vi oss på soffan och såg på barnfilmer. Han somnade efter två kalle anka program, men jag låg vaken. Så idag har jag varit lite spak, men håller hellre utkick efter lill hjärtat.

Ikväll ska jag passa på att göra rep faserna igen. Hoppas bara på att lill hjärtat får mer sömn inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0