Träffat Melvin

Jag och min far hade inte träffat Melvin tidigare. Så idag övningskörde jag
till Byske med min far. Vi träffade Melvin, åkte in till stan och åt, gick in på
affärer för att inhandla diverse. Sen hem igen.


Sover gott i sin säng.


Melvin ligger på min arm och tittat på mig. Han är en riktig goding!



Väl hemma möttes jag av en glad liten kille som ville upp till mamma först
och sedan var det morfars kille. William spenderade eftermiddagen med sin
mormor medans vi var borta.

När mormor och morfar for hem, så blev det så klart mammas
lilla kille igen och sedan somnade han så sött.


Här ligger vi i soffan och kastar en mjuk boll upp i luften och fångar
den sedan. Där av den roliga bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0