kuoma

Skrev tidigare att William har fått nya skor, eftersom att de andra
blivit alldeles för små. Denna gången blev det ett par kuoma, på 50% rea.
Tack kära syster för att du tog dig tid att leta efter ett par skor.

Mobil kabeln ligger i mina föräldrar bil och min kamera är inte hemma ännu.
Så jag lånade en bild från tradera.






Han har även fått ett par hörsel kåpor i limé grön.




Tidigare idag for jag och William ut en sväng, han fick åka pulka.
Vi gick förbi a-färg och tapet för att köpa Jeanettes och Jonas
bebis present. Sen in på Ica tvärt.

Senare under dagen kom William mormor och morfar för att
hämta oss. Väl hemma hos dem målade jag klart Williams sparklåda
som han fick utav Per-åke. Så nu är det bara kvar att måla sparken.

Ikväll somnade William ganskla tidigt och jag har hållt på med skol
uppgifter, känns som att de bara växer och växer. Men jag har trots
allt varit hemma med en sjuk liten kille många gånger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0