en liten stjärna

Inatt/idag sätter jag en stjärna i kanten åt mig själv. Har nämligen haft vak nätter med William sen måndag/tisdags natt och än är jag inte helt borta. Dock har jag min mor att tacka för det, hon är en så hjälpsam och underbar. Tack mammsen!

I tisdags var jag dålig och William snorig. Jag var ändå ledig under tisdagen, så då fick William stanna hemma och tur var då det, för på kvällen hade han feber och rosslade. Idag har jag varit någolunda pigg, men inte William. Lill killen vill ju så hemskt gärna vara med och göra allt som han brukar, men han orkar helt enkelt inte med. Så istället börjar han gråta och är lite extra mammig. Men det får man vara när man är sjuk.

Idag kommer jag också stanna hemma med lilleman, han hade feber innan sängdags. Hoppas bara att han blir bra snart, så han slipper vara sjuk länge.



Leif, William och hans mormor hos Micke och Malin, innan julen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Gumman ! vilka fina ord du skriver. Kram mamma

2010-01-14 @ 14:10:54
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Den första bilden på din son i headern var helt otroligt söt! :)

2010-01-15 @ 15:39:29
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0