första magsjukan

Igår började William spy som bara den. Över hela mig tre gånger, på soffan, på golvet och i badrummet. Sen var han alldeles utmattad och somnade på mig. Senare kom mormor förbi och då låg han bara mot hennes axel och halv tittade. Stackars liten! Var inte alls roligt.. Tycker de inte ska behöva va sjuk, när de är så pass små.

Hur som helst så spydde han inget under natten, lite feber hade han och var slö. Idag har han faktiskt ätit, igår gav jag honom vätska med tesked. Idag har han varit piggare och ingen feber. Mormor var hemma med honom idag, eftersom att jag hade så pass många lektioner och en redovisning. Tack så mycket för det kära mor, det uppskattas! Imorgon är jag hemma med honom, så han får vila upp sig lite extra och vi åker till hortlax vid halv ett.


Ska passa på att köpa Williams födelsedags present, när vi ändå är i stan.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste snöra in att jag tycker du är riktigt duktig som klarar av en liten 1 åring och skolan också och klarar av att prioritera, inte alla som klarar av det! :)

2010-02-20 @ 21:09:11
URL: http://sandrhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0