en liten bit av vårat hem

Jag älskar min son över allt annat på denna jord, jag har därför honom över allt.
I vårat hem, min nyckelknipa, på min fot och självklart i mina tankar.



I vårat hem har jag tavlor med kort i på William, på nyckelknipan har jag ett glittrigt W och på foten har jag tatueringen som bara symboliserar honom. Och självklart tänker jag på honom hela tiden, han är mitt barn och han betyder så oändligt mycket för mig.


Tänkte visa er några bilder på vårat hem och tavlorna med bilder på William i.


I stora hallen



Närmare. Spar grisen är även Williams, lägger varje vecka i pengar i
spar grisen och så fort jag har mynt i plånboken åker de ner i den.



På väggen i vardagsrummet, ovanför ena soffan.



På väggen i vardagsrummet.



I hallen, mellan köket och toan.



Närmare på första foto ramen.
Första bilden är från när vi var på bb och William var ca: en dag.
Andra är på min katt, som jag tyvärr inte hade nog med tid till.
Tredje är på mig som liten.


Närmare på första foto ramen.
Första bilden är på Amie, min äldsta systers dotter.
Andra bilden är på Kevin, min äldsta systers son.
Jag saknar dem båda varje dag, så synd att vi inte bor närmare varandra.



Närmare på första foto ramen.
Första bilden är på när William hjälper mig att hänga tvätt.
Andra är på William när han var 8 månader och vi var på besök hos hans morföräldrar.



Närmare på andra foto ramen.
Första bilden är på min äldsta syster, hennes underbara barn och William 5½ månader.
Andra bilden är på jag och William ca: 3 veckor.
Tredje bilden är på min andra syster Ida, jag och William ca: 5 månader.



Närmare på andra foto ramen.
Första bilden är på en väldigt busig William ca: 7 månader
Andra bilden är på  William ca 7½ månader.
Tredje bilden är på jag och William ca: 7månader.



Närmare på andra foto ramen.
Bilden är på mig, när jag väntade William.



På väggen i vardagsrummet.



Williams krockar för ytterkläder i hallen.



På väggen i vardagsrummet.
Vårat carpe diem symboliserar alla de underbara dagarna vi har tillsammans.






Kommentarer
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

Härligt med bilder på många stälen, det känns lite varmare i hemmet :)



Sv: Ja jag lyckades hyfsat med bilderna på henne, hoppas på lite nya bilder nu i helgen, magen är ju säkert lite större så måste passa på innnan hon får :)

2010-03-24 @ 07:44:07
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: Viktoria-amatörfotograf

Ja precis.

Sv: Hon är beräknad den 16:e april så det är ganska snart :)

2010-03-24 @ 09:21:17
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0