Ett litet barn, mitt lilla barn

Tänk så mycket lycka och kärlek ett barn kan ge. Ett litet leende från mitt lilla hjärta och hela dagen är räddad.

Han är så underbar min lilla son, så kram sjuk och vilka pussar man kan få ibland, riktiga dräggel/mat/snor pussar.  

Varje kväll innan han somnar slutar han äta vällingen, vänder sig om och ger mig en puss, innan han sedan kryper upp en liten bit i sängen för att sedan somna.

Varje morgon är han kram sjuk och samtidigt busig. Då springer han iväg en bit under tiden jag försöker klä på honom. Sen kommer han tillbaka, ger mig en riktigt go kram och sedan springer han iväg igen. Så glad och så otroligt busig.

Han är verkligen busig. Om jag säger nej eller ajabaja till någonting han inte får göra, så lyser det upp i ögonen på honom och ett stort leende träder fram och sedan fortsätter han. Då skrattar jag lite lätt inombords, han är bara för söt.

Alla som har barn förstår vilka underbara minnen och vilken kärlek och lycka ett barn ger och som man själv ger tillbaka.





Mitt barn är min lycka och min kärlek. Jag gör allt för William!



Kommentarer
Postat av: Olafilippa

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-04-13 @ 09:36:29
URL: http://olafilippa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0