skola och praktik


Var uppe med tuppen och efter frukost och morgon mys, for jag iväg med William till dagis. Sedan for jag vidare till skolan hade två lektioner (samhälls och matematik). Fick även se provet jag gjorde i samhällsen, två poäng i från vg det kändes lite surt, men jag tycker det är helt okej med g+.

Just nu är det mycket att göra i skolan, men känns som att jag ändå ligger rätt så bra till. Måste bara försöka få ihop alla praktik timmar som behövs i turist kuren.

Efter skolan var det bara hem och byta om och iväg till praktiken. William hämtades från dagis utav hans mormor idag. Jag slutade klockan fyra och vill inte ha William på dagis längre än till tre, känns som att han inte riktigt är nog gammal ännu.



Lill hjärtat åker bob



Min nya tatuering. Representerar min kärlek till min familj.



Fixat tatueringen på foten igen, men det är inte klart ännu



Så här söt är mitt lilla hjärta när han sover i sin resesäng.
Kortet är taget under sportlovet.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig och gör det så bra.

2010-03-19 @ 23:27:22
Postat av: hanna

Måste säga att tatueringen blev mycke finare nu, den var så tråkig innan.

2010-03-20 @ 15:32:05
Postat av: Tinos

Ta en sak i taget så går det bra ska du se. Jag tror du fixar skola och allt bra!



2010-03-20 @ 18:19:11
Postat av: Anonym

Vilken tur din son har som har dig till mor.Du gör ett bra jobb med att vara mamma. kram fortsätt på samma sätt :-) J.E

2010-03-20 @ 22:04:01
Postat av: Margona

Gud vilka snygga tattoos:)

Har själv en massa:)

O vilken söt liten kille du har:)

2010-03-27 @ 23:40:02
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0