källan

Igår var barn och fritid 3 + jag till källans spa.
På förmiddagen hade vi aktiviteter som vi höll i med klassen. De flesta var i två grupper.
Innan lunchen fick vi en rund vandring inne på källan utav "allti allo" karl.
På eftermiddagen hade endel bokat in behandlingar, medans andra solade och badade.
Jag hade bokat två behandlingar. En bodyskrubb och en ansikts behandling, båda var riktigt sköna.



Jag och Tobbe i bastun.


Diana, Sofia och Frida.


Tobbe och jag.


Danne


Thea



Dagen var väldigt händelserik och trevlig. Några blåmärken här och var från aktiviteterna och när jag väl var hemma möttes jag av en väldigt glad liten William som direkt sträckte upp armarna och sa mamma, mamma, mamma. Det värmer i mitt hjärta!



(OBS, har tagit bilderna av Annica Möller)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0