svar

Vill du ha fler barn inom en framtid?
Svar: Ja, så småningom. Men inget jag funderar på nu.

 

 

Vad är dina framtidsplaner? Jobb? Bostad? Resor?
Svar
: Jag har ännu inte kommit på vad jag vill jobba med, så när jag tagit studenten blir det nog att jobba med det som erbjuds.


Trivs otroligt bra i lägenheten, dock hade jag velat ha ett rum till. Helst att de bara byggde ut just den här lägenheten, men det blir nog en flytt inom en framtid.


Resor.. hm.. jag skulle hemskt gärna vilja åka utomlands till något riktigt varmt land, men eftersom att jag har lilleman, så blir det inte av på ett bra tag.



Vad går du för linje och vilket år?
Svar:
Jag går barn och fritidsprogrammet och går ut nu i sommar.

 

Vad hände egentligen den dära kvällen?
Svar:
Vilken kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0