nio bevis på att..

Satt och bläddrade igenom massa fotoalbum här om dagen hemma hos
mor och far. Jisses vad jag skrattade åt en del! Måste erkänna att min
storasyster Ingela hade olidligt snygg klädstil förr, eller så inte. Men söt
var hon då i alla fall. Insåg även att min mor var otroligt vacker som ung,
det visste inte jag, hahah! Min andra syster Ida var lika söt som vanligt,
hon var nämligen skelögd när hon var liten.
Min kära pappa och mina systrar.
en busig Inger
När jag döptes
Jag och min syster Ida
Även här en busig Inger
Ser ut som att jag och min syster Ida gjort något rackartyg.
Pappa, jag och Ida.
Jag och Dolle (tror jag?)
Avslutar med en bild som gör mig glad. Det är jag, antar att vi kanske
är i skara?

Kommentarer
Postat av: ........

omg vad du och wille är lika!!!!!

2011-04-15 @ 15:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0