"spara som"

i torsdags var det nationella i svenska, jag briljerade på med allt möjligt. Och helt ärligt känner jag mig riktigt nöjd! Igår gjorde jag mitt pm, som tydligen var den muntliga delen av nationella, även det blev jag riktigt nöjd med. Så länge man har fantasi och tålamod, så kommer man rätt så långt.


igår var det även sista inlämnings dagen av pa rapporten. Och vad tror ni händer mig? jo, skrev pa hela dagen och sparade flera gånger - "sparade som" innan jag loggade ut och skrev prov- for hem och insåg att jag inte mailat det till mig själv- ringde sandra och bad henne logga in på mitt användarkonto, men hon hittade ingenting- jag och mattias for dit, även jag hittade ingenting- sprang och letade efter en it gubbe, utan resultat- hittade maud, hon ringde till en it gibbe, han hittade ingenting. Så för att kort sammanfatta det hela så har mer än halva min pa rapport försvunnit!!

det känns otroligt surt, eftersom att jag bara hade halva sammanfattningen kvar och avslutningen. Nu har jag både sammanfattningen, faktan, avslutningen, lite källförteckning, fixa bilagan igen och innehållsförteckningen.. näe, men jag är inte bitter!


Ringde i alla fall som en galning till min handledare inom pa:t igår, men utan resultat. Dock ringde han upp mig för ungefär en halvtimme sen och sa att jag fick helgen på mig! Det känns olidligt skönt, trodde jag skulle slita av mig håret där ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0