flipp eller flopp?

fredags kvällen körde jag till piteå igen, men denna gången för att
stanna en natt. låg efter en polisbil hela vägen dit i princip, kändes
som att det tog en evighet att komma fram, men man kan inte direkt
köra om dem!
Har en vän som alltid klagar på att jag nästan aldrig ler på bilder, så
varsegod! jag ler!
Linus var också med!
Tänkte bara "kan inte alla stå stilla?"
Vi var några som gick och körde radiobilar, hade helt och hållet
glömt bort hur roligt det är. när man är så pass många vänner som
kör samtidigt!
dagen efter for vi till arjeplog, jag myste ner mig i min ziperall och
vägrade sedan byta om. Var chaffis och gick sedan in på harrys, man
får rätt så många blickar med denna mysdress på!

Kommentarer
Postat av: Sandra Norman

denna som vill att du ska le, kan det vara jag? ;)

Isåfall är jag nöjd! :)

2011-08-02 @ 17:58:00
URL: http://sandrhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0