just the two days for that


idag har vi mest bara myst på förmiddagen och vi var även ute i lekparken
en lång stund, var helt underbart väder så bara passa på. kring ett lämnade
jag Wille på dagis och for sedan och tvär fikade med Emelie, och sen iväg
till skolan för lite planering inför måndagen.


man kan väl säga att "skolan" för mig börjar på allvar v.36, för då
ska jag försöka klämma in någon matematik lektion i vardagen.
kommer iaf bara gå måndag och tisdag, så därför vill jag inte använda
någon fler dag till skolan. resten av dagarna vill jag tillbringa tillsammans
med Wille eller på jobb.


just nu busar Wille med emelie och snart ska han få hoppa in i badet, innan
han ska i säng. imorgon hoppas vi på go väder, så vi kan vara ute hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0