lite kalle anka

william somnade för tio min sen, nu sitter jag bara och slö sappar lite mellan kanalerna. Ska strax märka alla Williams kläder eller alla och alla, men de som blivit inhandlade under sommaren och så.

på förmiddagen såg vi på kalle anka medans vi åt frukost, när man är sjuk får man göra lite som man vill. Efter frukosten satt Wille kvar och såg klart, medans jag började städa lite smått och sen hjälpte han till att renbädda. Vi tog helt enkelt en slappar dag, men vi passade ändå på att vara duktiga på samma gång.


lill hjärtat innan läggdags

nu ska jag ta och mysa ner mig brevid honom och se på oc. Hoppas
på att William sover hela natten nu och slipper all hosta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0