granen står så grön och grann i..

i kväll har jag och wille hunnit pynta granen och Wille ställde sin lilla gran
brevid och sedan sa han "mamma, den ska stå där". Rätt så sött faktiskt!
för övrigt, så har jag åkt på magsjuka och mår inte alls som en prinsessa.
jag har hellre hög, hög, hög feber än magsjuka. urch, fy och blä säger jag
bara.
har i alla fall myst ner mig i gubbens zippi och hans mössa var
jag inte sen på att dra över huvudet. imorgon ska William få vara
hemma med mig och jag hopppas verkligen på att jag kan börja äta,
så jag orkar med någonting, som det är nu så sover jag mest och springer
iväg om vart annat! om inte annat så kommer gubben hem imorgon och
då får han minsann pyssla om mig vare sig han vill eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0