skellefteå

igår var jag, William och Isabell ute en stund på eftermiddagen, vi roade
oss med att göra en snölykta, dock försvann den under all snö som kom
igår och inatt + idag. Men fin blev den i alla fall! Vi hade även besök utav
Mattias bror och pappa, inte alls fel på en fredag. Sedan såg jag och Wille
på lite mamma mu och därefter fick Wille gå och lägga sig. Jag och gubben
såg på lite idol och lite film emellan åt. Dock tycker jag det var fel person
som vann idol, det finns ju redan en amanda som sjunger ungefär likadant.
alldeles strax börjar jag och gubben fara mot skellefteå, för att inhandla
julklappar! William är hos mina föräldrar och under dagen ska de
träffa tomten, baka pepparkakor, göra palt och kanske fara på
badhuset om det hinns med. Vilken tur att jag har två helt underbara
föräldrar som alltid finns där för mig, vare sig det är en små sak eller
något stort! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0