det är rart med barn

detta har min lilla pojk lyckats med, jätte roligt tyckte han att det var.
Mindre roligt tyckte jag! hahah, men jag ska bara limma fast de två delarna
han slet lös, känns som att det inte är så stor idé att göra om hela våden nu.



helgen har iaf varit helt underbar, älsklingen for kring tre idag och allvarligt
talat började jag sakna honom så fort han gått ut genom dörren. Men är
man kär så är man!


igår körde vi skoter med andreas och sedan såg vi på några filmer, tände mer
ljus, åt popcorn och bara myste. Sånna här helger är guldvärda!

dock börjar jag bli sjuk igen, känns som att jag bara varit sjuk denna vinter.
är helt slut i kroppen och ont i huvudet + feber. Men som jag har sagt tidigare
jag har inte tid att vara sjuk, imorgon är det praktik och sedan ska jag hämta
lill hjärtat från dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0