starta skotern!

William är helt galen i skotrar och traktorer nu!
I lördags pratade han bara om att mostern skulle starta skotern, sen
var det morfar som skulle starta skotern, jennifer skulle göra det och
mattias.

Så tillslut for vi hem till mina föräldrar och jag sa till William att
han skulle berätta för mormor och morfar vad han ville. Sagt och gjort,
ut med skotern for dem också.

Jag och Jennifer drack kaffe under tiden.


I fredags kom jennifer hit och stannade tills på söndag, eller rättare sagt
jag skjutsade henne till skellefteå flygplats på söndagen.

Efter det for jag förbi min syster och sedan snurrade jag fem varv i en
rondell, för att jag inte visste vart jag skulle svänga (min guide svarade inte)
men jaa, man ska ju bjuda på sig själv så, varsegod! hahah


William var med mina föräldrar en liten stund, sen var han med Mattias tills
jag kom hem igen och Mattias ska ha en eloge för att han lyckades lägga William!


Idag var det första dagen på praktiken för mig, känns ändå som att jag kommer
få delta på ett mer annorlunda sätt än vanligt, som att jag faktiskt kan nå de
målen kursen har. Nog för att jag nått alla mål i de tidigare kurserna, men det här
är en annan slags praktik


Och som vanligt så for Mattias till Norge idag igen. Saknar honom redan, men
snart är det helg igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0