Every second, every minute, every hour, every day It never ends, it never ends

var till storforsen under dagen med min fina son, min syster och hennes barn + våra föräldrar. dagen blev riktigt lyckad! barnen var glada och hade jätte roligt. Påväg dit satt William och sa storforsen i princip hela tiden, när vi var riktigt nära så började han nästan skrika storforsen! tror det var en liten kille som såg fram emot att komma fram.

Dessutom var det lite roligare där idag, eftersom att det var diggiloo under kvällen så det fanns både aktiviteter för barn samt vuxna. stort plus för det!


Imorgon åker William till sin pappa, så jag går och kryper ner brevid lill hjärtat och kramar honom extra mycket! Nästa vecka ska nämligen jag och Wille på ett litet äventyr, blir roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0