skellefteå festivalen

tog ungefär tjugo bilder på hela den "helgen", som varade mellan
torsdag till fredag natt, när jag stängde av bilen kring sex på lördags
morgonen i arjeplog. jag och emelie aggerade chaufförer båda dagarna.
och lördagen var jag chaffis i arjeplog!

medans grabbarna drack öl, så åkte vi karuseller och försökte vinna
jätte stora choklad kakor, men det gick väl sådär.


torsdagen/natten till fredagen sov jag, emelie och mattias hos min
ena syster och dagen där på körde emelie hem mattias bil till arvidsjaur,
medans jag fortsatte med christians bil till arjeplog.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 22:50:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0