hej å hå

min mobil har börjat säga upp sig, den som varit min trogne vän i ungefär två år... tror jag iaf! men ändå så har den varit inne på lagning två ggr eller var det tre? första gången tog den sig en simtur i ett vattenglas, William hjälpte den på traven och andra gången blev det en kaffe tur tydligen.

jaaa, alltså två gånger! denna gången så har min lilla stjärna hjälpt till igen, fast det var ändå mitt eget fel. en kort historia » jag brukar smörja in Wille med barnolja innan han får på sig pyjamas och sen bums i säng, denna gången lämnade jag kvar barnoljan i sovrummet och på morgonen klev jag upp, gjorde frukost och diskade medans jag trodde William lekte i vardagsrummet.

Men istället hade han annat för sig, han smorde in min telefon och dator + sängen med barnolja. generös, var han också och tömde hela flaskan. datorn klarade sig och oljan gick bort från sängkläderna, men nu hör jag juss och pass den andra i änden, när jag pratar i telefonen. Söt var då Wille iaf när jag kom på honom, han tittade jätte glatt mot mig och sa "mamma, ja smörjer".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0