vittjåkk

friluftdagar gillar jag på hög nivå!
jag spenderade dagen med sandra i backen från klockan tio tills liften stände
+ två pauser på sammanlagt en timme. nu när kroppen har fått vila på eftermiddagen
känner jag mig riktigt mör i hela kroppen och trött som bara den, det märks att jag
inte är allt för van att vara och åka en hel dag. Det var första gången för i år som
jag stod på ett par slalomskidor idag!

hur som helst, efter vi (jag) kört ner från vittjåkk och lämnat av sandra
hemma hos sig, så for jag och william till min morfar som fyllde 83år idag.
Där var även min mor och far + min moster med hennes dotter victoria!


Sedan for vi hem till mina föräldrar. Medans Wille var ute och lekte så glatt
med sin morfar, så hjälpte jag min mor att göra pizza. Den blev otroligt god dessutom!

Efter maten och ett bad i bubbelbadet, så for jag och william hem till oss.
Vi gjorde de vanliga kvälls sysslorna och efter Wille somnat kom Sandra
förbi en stund.

 Har även satt upp en ny brandvarnare i lägenheten under
kvällen, så nu känns det bättre. Den gamla började pipa titt som tätt och
det var en sådan modell som man inte kan byta batteri på, utan man
var tvungen köpa en ny. Just därför blev den nya en som man kan byta
batteri i hur mycket man vill. intressant fakta, jag vet!


ps. det var länge sedan jag skrev såhär mycket. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0