pigga och krya?

njaa, William åkte på ordentlig magsjuka igår! vi kom hem från mamma och pappa,
så började Wille klaga på mag ont, och sen blev han som en fontän. Så
inatt har jag sprungit fram och tillbaka på toan med honom, eftersom att
han vägrar att spy i en hink. Sen idag har han sovit fram och tillbaka,
haft hög feber och spytt lite till. Nu på kvälls kvisten fick han i sig några
rån med smör på och drack avslagen sockerdricka. Så jag hoppas han
blir frisk snart, dock var jag tvungen ge honom ipren innan han somnade,
på grund av att febern hade stigit så pass mycket igen.




i övrigt så dras jag med världens tandvärk. håller på att få en visdomstand
och det är inte de skönaste jag har varit med om! Så får ta och ringa
tandläkaren imorgon, är det någon som känner sig manad att betala min
räkning sen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0