sjung högt eller var bara tyst

miljoner lockar, tack för den mamma och pappa! skit schysst, verkligen!
men idag har jag i alla fall försökt tygla mina kära vänner, dock kan jag
inte riktigt förstå vart alla dessa lockar kom i från? jag som alltid varit
platt, som en planka...
måste erkänna att jag ser måttligt bitter ut, men lugn det kan vi fixa.


för om man vill, så kan man se ut så här eller


så här! näe, men skämt osido jag är fullt normal, senast jag kollade efter
i alla fall. hahah! får väl skylla på att jag är lite extra glad idag, kan
bero på att jag fått sova en hel natt, får jobba med det jag vill eller att
min kära mor putsat fönstrerna åt mig.. vilket av dem vet jag inte riktigt,
ni får välja själv helt enkelt!


dock har mitt fina lilla hjärta farit till sin pappa idag, så lite hjärtekross
har jag ändå! på tal om lill hjärtat
här har ni honom, fullt frisk och otroligt vacker!
påsarna under hans ögon är ett tecken på att han blir äldre!
haha! näe, men som jag har berättat tidigare, så har han
mardrömmar, vilket resulterar sig i att han sover riktigt dåligt
och där har vi även varför inte jag heller sover så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0