a twist of love

tidigare på eftermiddagen var jag på föräldramöte, passade även på att boka in ett utvecklingssamtal. var snart ett år sen sist, så ska bli spännande att få höra vad de har att säga. mina föräldrar satt barnvakt under tiden, men jag blev inte särskilt långvarig på mötet, eftersom att jag ville hinna hem och lägga William. det är trots allt det mysigaste jag vet. att bara få ligga brevid William, medans han håller om mig och man hör hur han börjar andas tyngre, tills han faller in i sömn. extra speciellt är det när han säger något gulligt innan han somnar! ♥  

nu sitter jag och väntar på att emelie ska komma, vi ska se på idol som i vanlig ordning. så hon borde titta in genom dörren när som helst, under tiden jag väntar ska jag ta och göra te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0