fick besök tidigare

Diana kom redan igår till oss! Så igår hade vi bara en mys dag framför
idol och så träffade vi en ny vän. Nu ikväll har jag, fia och Diana sett
på idol och kaos i båstad. Sen färgade vi fias hår!

imorgon har jag ett möte och under tiden får William vara på dagis.
Nu när han är frisk och allt! Sen har vi lite ärenden.

På torsdag far William till sin pappa och på kvällen kommer även fia
och sover över här.

Fredagen har jag utvecklingssamtal om William på morgonen, sen
någon gång vid lunch tid har jag ett annat möte och efter det åker
vi tre till Piteå! kommer bli helt awesome!


så här mycket information har jag nog inte gett ut på väldigt länge, så
enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0