gillar lite allt möjligt

William och hans mormor bakade idag. ja, jag nämner min mor som
mormor, det faller sig naturligt helt enkelt och sen så tror jag inte
att någon är så dum att de inte förstår att det är min mor och Williams
mormor jag pratar om.


men hur som helst, de bakade små kakor och en rulltårta. William är
verkligen jätte duktig på att hjälpa till i köket. Och inte bara i köket
dessutom, han gillar att få hjälpa till med disken, städningen och
tvättningen. Men han gillar även att få hålla på med ved, kratta, skotta
och tvätta bilar. En salig blandning så att säga. Duktig är han i alla fall.



på tal om William, så somnade han för en halv timme sen. Lill hjärtat
var verkligen helt slut. Så nu passar jag på att uppdatera här, betala
två räkningar, kolla igenom facebook och ska strax se några avsnitt
O.C i väntan på att Andreas kommer förbi, tänkte rensa garderoben
då, likest att göra det när någon kan hjälpa till, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Carina

Han är duktig nu ja...om några år har det växt bort, då har han inte riktigt tid med sånt där "onödigt" - jag lovar!

2011-09-01 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0