jumpsuit

sydde en jumpsuit igår till William och är så sjukt nöjd! den är både tuff
och garanterat uber mysig. Vet dock om att den nästan är lite stor för
honom än, men med ordentliga muddar så spelar det inte så stor roll.


medans jag var hos mina föräldrar och drack kaffe + klippte tyget, så
ringde mattias och frågade när jag skulle komma hem. han var alltså
här, utan att jag visste om det! jag är en sådan person som verkligen
älskar överraskningar! dock är mattias sjuk, gissar på att de är jag och
William som smittat honom. mattias blir nämligen alltid sjuk, när William
är det. det blir inte jag, antar att jag är en aning immun mot det!


och idag har jag varit och klippt mig på förmiddagen, det behövdes
verkligen. Gjorde ingenting speciellt egentligen, lite kortare lugg,
uppklippning och sne klippning av "andra" luggen. Svårt att förklara
med kan visa sen. är i alla fall riktigt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0