av hela mitt hjärta

William är på hemma plan igen och jag är fullkomligt överlycklig! Det är så otroligt hemskt att vara utan honom. Sen han kom hem har vi hunnit kramas, handla, köpa glass av glassbilen (William charmade "glassbilskillen" och fick sig en ice age keps, en väldigt nöjd liten William gick sedan därifrån med både glass och kepa), varit förbi mormor (han bakade bröd där) och när vi kom hem därifrån så mös vi ner oss i badkaret och sen blev det nicke nyfiken och myspys (som han så fint säger) och någonstans mellan myspys, nicke nyfiken, kramar, pussar och pillning i håret, så slumrade både jag och William till. Jag vaknade till för en liten stund sedan och mina planer för kvällen är att göra mig redo för sängen och sedan mysa ner mig brevid William igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0