bebismage v.26

Det känns ibland som att hela jag kommer spricka d.v.s när sammandragningarna slår in. Visserligen kommer jag bli mycket större allt eftersom veckorna går. Att vara gravid är verkligen något speciellt i sig, svårt att förstå att där inne ligger en bebis, våran bebis! Dock gör sig bebisen påmind med alla sparkar, speciellt om nätterna. Nu har jag börjat vänja mig vid att det är någon som sparkar mig rakt i pissblåsan och gör så att jag måste stiga upp direkt och gå på toaletten eller att någon sparkar till rätt så hårt, så att jag vaknar mitt i natten. Men jag kan inte göra annat än att le åt det! Guu vad vi längtar efter den lill*!
 
Idag ville William promt ligga på min mage när han skulle sova, självklart fick han göra det (likest att passa på medans det fortfarande går.. till viss del) Hur som helst så låg William med huvudet på magen och då bestämde sig bebis för att sparka till storebror! William blev små sur och sa åt magen, sedan la han ner huvudet igen, men lika fort lyfte han på det igen, eftersom att han fick en liten kick till. Då sa han åt magen på skarpen "sådär får man inte göra, man får inte slåss". Han är för söt, mitt lilla hjärta!
 
Som ni ser på sista bilden, så kommer snart min navel vända på sig.. tror jag i alla fall! hahah!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0