mödravårdscentralen

Allt var okej med både mig och bebis! Jag räknade även ut hur mycket jag gått upp hittills och vilken lättnad, var inte alls så mycket som jag trodde. Kan lätt fortsätta äta mycket och unna mig nå gobitar då och då. När hjärtljuden mättes ville inte bebis vara med utan den lill* försökte istället sparka undan apparaten flera gånger om. Vilket h*n lyckades med alla de försöken, hahah! Fundus måttet låg dock lite under "normalt", men det gjorde jag även när jag väntade William. Så det är inga konstigheter!
 
På torsdag ska jag till sjukgymnasten, så får se om de har någon hjälp mot min f*rbannade foglossning. I hope so! Tar den hjälp som finns, för jag vill verkligen inte hamna i rullstol eller hoppa på kryckor.. pass på den va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0