"Du har gått fyra dagar över"

Gogubben är och skjutsar William på dagis och jag ska försöka vila en stund tills det är dags att hämta honom. Senare under dagen ska vi även till barnmorskan, den vanliga kollen och jag som hade hoppats på att vi inte skulle ses mer förän om två mån (alltså på efterkollen). Men nepp, ingen bebis ännu. Det var minsann en liten envis bebis detta, fast iofs vem är sugen på att titta ut i denna kyla?
 
 
Är lite överraskad över hur mycket jag egentligen kan sova vissa dagar + nätter och vissa inte alls. Kroppen är allt bra underlig ibland. I förrgår hann jag ta två pn som varade i ca fem timmar tillsammans + att jag somnade tidigt på kvällen också och vaknade kring ett på dagen därpå. Fast inatt somnade jag ganska sent, vaknade pigg men är väldigt trött redan nu. Gäller att passa på att vila och sova medans det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0