Du växer, lilla hjärtat!

Att han är så stor, helt sjukt! Sen vi kom hem och jag träffade William igen för första gången sen Lykke kom, sen dess har William blivit jätte stor i mina ögon. Var precis som att jag ville gnugga ögonen några gånger och titta efter igen om min lilla pojk verkligen är stor. Men japp, det var han! Och mer och mer växer han i mina ögon, man märker på ett helt annat sätt hur mycket han egentligen kan. Han är ju skit duktig min Wille, sådära duktig att jag blir alldeles mallig och stolt över honom och tänker "jaa, han är då min son", hahah!
 
 
Och som han tycker om sin syster, helt underbart att se. "mamma, jag älskar den där bebisen", "mamma, va gullig hon är", "jag älskar dig, lillasyster", "åh du är så liten lillasyster", "visst vet du mamma, hon är min", "får jag gå och mysa med lillasyster?". Sådana saker är de som min underbara pojk säger flera gånger per dag, han är så kärleksfull och bangar verkligen inte på att visa det, både genom ord och handlingar!!
 
 
Han fortsätter vara den mysigaste pojken i världen, som kommer och myser ner sig under täcket hos oss på morgonen, pussar oss flera gånger per dag, samt kramarna man får och alla hans fina komplimanger. Jag hoppas lillasyster blir lika go och glad som sin storebror!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0