Godkänd

Igår var hela familjen Persson/Landström till Sunderbyn för att Lykke skulle vägas och på så vis godkänas för en utskrivning. Det gick super bra, lillan var så duktig och doktorn berömde henne för att hon är så stark. Hennes födelsevikt var 3920g och när vi åkte hem låg den på 3635g och igår var det 3680g. Så det går åt rätt håll i alla fall!
 
 
William var så stolt över att få visa upp sin lillasyster för doktorn och sedan talade han minsann om för honom att si och så får man inte göra. Han är bara för go min Wille!
 
 
Idag var denna familjen på bvc, egentligen skulle vi få ett hembesök men det blev tydligen fel med bokningen av det. Så istället fick vi komma dit, inte mig emot. Skönt att få komma ut lite, haha! Det blev en inskrivning och sedan fick vi en ny tid om två veckor. Nästa fredag är det nämligen ingen på bvc, så vi skulle fara dit och mäta samt väga henne själva. Det ska nog gå bra!
 
 
Sedan har även Lykkes farmor och farfar varit här och träffat henne för första gången. Sen kom även gogubbens faster samt hennes man och även min vän Erika har svängt förbi under dagen. Just nu sover Lykke och mina grabbar är ute och inhandlar de allra sista julklapparna, så jag tror minsann att jag ska mysa ner mig brevid lillan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0