Och så var det högre igen

Blodtrycket var högre idag igen, men fick fara hem och så skulle barnmorskan höra av sig efter hon pratat med spec. mödra. Vid två ringde hon upp och sa att jag får stanna hemma, men i sängläge och får komma tillbaka på måndag för nytt blodtryck och urin prov (dock hoppades hon på att det skulle stå BB på mig, när hon klickar in sig i datorn på måndag). Jahapp, tack för den! Men så länge det "bara" är blodtrycket som är högt, så kan de som inte göra så mycket. Så gissa vad jag ska göra i helgen. Jo, ligga och halv sova i soffan verkar det som. 
 
 
Och om jag forfarande är gravid på måndag, så ska vi boka in en igångsättning under nästa vecka. Fast jag önskar mest av allt att denna gången ska det dra igång utav sig själv. Blev igångsatt med William, en dag efter bf p.g.a havenskapsförgiftningen. Så denna gången vill jag helst få uppleva "paniken" med att ta sig till bb och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0