sju dagar i kalendern

Stod och diskade lite tidigare idag, under tiden satt Wille på sin stol vid köksbordet och ritade/målade, men efter en stund lessnade han och gick därifrån. Dock märkte jag aldrig att han hann vara in i skafferiet för att hämta choklad kalendern. När jag diskat klart och börjat plocka undan lite mer i köket, så tycker jag att det varit så tyst en längre stund. Så jag gick för att se vad Wille gjorde (eftersom att han inte svarade när jag ropade) och vart tror ni han satt? Jo, mitt i våran säng och sken upp som en sol när jag kom in i rummet. Sedan säger han "mamma, vill du smaka?" (med världens leende och choklad i fulla munnen). Hahah!
 
 
Vi hann i alla fall sju dagar inpå kalendern, 23an och 24an är fortfarande kvar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0